Mina nya skor var såå sköna ...

publicerat i allmänt, kläder;
 
Mina skor från zalando invigde jag i går & så super sköna dom var inget skav inget alls, hade till dom ett par snygga breda byxor som oxå är nya linnet är gammalt, och en beige stor sticka kofta över ..
 
Byxorna finns även i kjol, shorts men dessa passade mig ...sen en korgväska till detta så voalaa...var inne på gina och hittade 2 benvita tröjor för 49kr/st 
 
Alltid bra vi d dagar som inte är så soliga och varma ...rea överallt ...
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av åsenslantliv:

Byxorna var riktigt fina! :)

2:a kommentar, skriven , av Anita:

Snygga skor :D

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag gillar din klädstil och skorna såklart!!! Jag älskar ju skor:) Kramiz

4:e kommentar, skriven , av Emilia:

Roligt med nya skor!

5:e kommentar, skriven , av Asylmamma:

Men det måste ju vara det mest fantastiska? Snygga skor som är bekväma 😍👌🏻

Kommentera inlägget här :