Mitt i veckan

publicerat i allmänt;
 
Onsdag och tack för jag fått sova gott i natt, var trött även när jag gick upp men har ont i magen så det blir att ta det lugnt även denna dagen. Bjuder på en bild från Grekland denna onsdag morgon.
 
Har en del magasin jag skall läsa, som jag inte hunnit innan, titta på en serie, den andra tittade jag slut på, och så klart blogga under dagen.
 
Kommer lite bilder på badrummet som jag fixat med mindre medel det är ibland så lite som kan göras men som blir stort liksom.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att du har sovit gott i natt men vad jobbigt du har det med magen din. Du gör rätt i med att ta det lugnt idag och ha en mysig dag! Kramis

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Skönt du sovit gott. Blir väl en sväng på marknaden idag också. /Eva-Lotta

Svar: just det är sjöbo denna gången?
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Nimo:

Vad skönt att du sov gott!

Svar: ja sömnen är viktig :)
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av bi:

Ja absolut sömn är viktig .. skönt du fått sova bra ! Min dag har gått i vovven ska tecken och just nu hår jag en toning g i håret 😃 Kram

Kommentera inlägget här :