No!!!

publicerat i allmänt;
 
Nej nej & åter nej var ju en aning trött o orklös på gotland men trodde det berodde på min gamla förkylning som inte ville släppa. Väl hemma vid 18.00 tiden fick jag så ont i magen trodde för jag ätit lite ovanligt kanske ..
 
Magen vänjer sig ju men magonten fortsatte så även hela natten och i går på jobb kände jag mig sämre o sämre, folk frågade om jag var sjuk.
 
Åkte ut på akuten/kvällsmottagningen vi 21.00 och där hittade dem röda och vita blodkroppar i urinen samt feber 38,1 och ont som f....n i nedre delen av magen & det visar sig vara urinvägsinfektion, sista 2 ggr hade jag ju njurbäcks.
 
Men fy så ont det gör, hade en gång i tonåren och nu då men fick pencilin så får se om det släpper, stannar hemma från jobb och vilar mig & hoppas kunna jobba i helgen.
 
Konstigt hur saker kan komma som man inte haft i livet innan??!!!! 
 
Ha en fin tisdag 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Nej fy vad jobbigt och ta hand om dig! <3 Kramis

Svar: Tack :) kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så trist! Väntar just att höra av Ungsta, lillprutt har ev också urinvägsinf och har 39,2... krya på dig/ Eva-Lotta

Svar: Fy så trist han får kry på sig :)
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Vano:

Usch vad jobbigt. Krya och ta hand om dig. <3

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Krya på dig. UVI är något av det jobbigaste som finns!
Kram

5:e kommentar, skriven , av bi:

Nej vad tråkigt ! Jag var drabbad av UVI för längesedan åt penicillin och hade biljett till vårdcentralen men så hörde jag om osockrad Tranbärjuice på Hälsokost drack ett glas om dagen i minst en månad och efter den kuren har jag inte haft någon UVI så det är väl värt att prova trots det sägs det är en myt men på mig hjälpte det iaf, ta hand om dig nu vännen ❤

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trist, men inget att göra så mycket åt anat än att äta penicillin. Men det brukar hjälpa inom ett par dagar. Önskar dig god bättring.
Kram!

7:e kommentar, skriven , av ullie:

nej men fy gumman sånt är inte skoj gör ju så ont hoppas du piggarpå dej snabbt nu då kramar <3

Kommentera inlägget här :