På bordet ...

publicerat i allmänt, inredning;
 
Vad har vi på bordet i vardagsrummet? ja allt beror ju på vad vi gillar, om vi ens vill ha något på bordet. Förr hade jag Maja lyktor under en längre tid men sen tröttnade jag och har nu bytt ut dom mot 2 Gynning lyktor & en liten vas och satt fram vår itala skål.
 
En kombination som passar oss så fyller vi skålen med Werthers sockerfria karameller, för en tom skål är inte lika kul.
 
Lagom med mysljus på kvällen oxå, det behöver inte alltid vara så mkt för att göra det stora ...
 
Vad har du på ditt bord?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Snyggt med det vita! Jag var tvungen att kolla vad som fanns på mitt bord. En lite större fruktskål några glasljusstakar var det;) Kramar

2:a kommentar, skriven , av bi:

Vad är det vita som kopparna står på, snyggt ? På mitt bord i vardagsrummet har Jag inget speciellt lite tidningar å en kruka med pennor men på mitt matsalsbord har jag tre stora ljusstakar i trä men snart skall de bytas ut mot två jättefina, visar bilder sedan ! Kram ha en skön söndagkväll 👍 💚

Svar: Ett ljusfat :) shabby chic kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :