Sex and the city

publicerat i allmänt;
 
Hittade denna på nätet & det gjorde mig såklart nyfiken men bara muggen kostade 180kr sen frakt 90kr nä där tog det stopp.
 
Jag får försöka hitta en annan mugg med kanske bild eller nåt, jag älskar ju denna serien mer än allt annat jag sett  på tv. Var på premiärerna på bio ..
 
Har boxen hemma som jag mer än gärna tittar på vid dåligt väder, eller när jag är ensam. Vi har väl alla favoriter, det finns ju många fler jag gillar men just denna ÄLSKAR jag.
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin:

Fin kopp , älskar sex and the city<3

Svar: Eller hur 💗
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Emilia:

Tror jag faktiskt aldrig har sätt sex and the city ehe

Svar: Åh den trodde jag alla tjejer/kvinnor sett se den! 👍
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :