Tidsinställt ...

publicerat i allmänt;
 
Ja detta inlägg är intällt då jag är på jobbet , känns som alla är bortresta just nu eller så har folk semester. Några har kommit tillbaka och redan förbrukat sina veckor.
 
Mina sköna platå skor sandaler som jag har på mig här, eller hade i tisdags när vi lämnade bonus sonen. Har ju varit så mkt jobb att det knappt händer så mkt mer ..
 
Men så är livet ju ibland och kanske mer sommartid blir det mellan varven mindre tid på bloggen, man måste ju prioritera sig själv & inte stressa ..
 
Kram å fin dag <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det är nog många som går lite på halvfart nu!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Jag ser att det är rätt tunnsått i bloggarna, så visst, man måste nypa de vackra dagarna och vara ute i första hand!
Fredagskram <3

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Sköna skor är jätteviktigt och jag provar noga innan jag köper. Har så klurigt med mina fötter. Dina sandaler med rejäl korksula ser väldigt sköna ut, men baar de inte är "vassa" i skinnkanten....Alltid ett dilemma. Vill ha mjukt skinn annars får jag sår.

Nog är det lite bloggvila nuoch man vill ju gärna passa på att vara ute när det är fint väder.
Kram och trevlig kväll.

Kommentera inlägget här :