Tryck på GILLA

publicerat i allmänt;
Lånad bild
 
Jag läste ett långt inlägg ang bloggar och all tid vi lägger ner på våra inlägg ovasett vad vi skriver om, det finns ju ett intresse och allt tar tid. Det finns ju ett hjärta gilla knapp som man kan trycka på & tydligen uppskattas det mkt av bloggare ...
 
Jag kan hålla med visst är det så om man gillar en blogg & återkommer så är det så lätt att bara klicka på <3  det uppskattas.
 
Så jag tycker vi alla skall trycka på den när vi besöker bloggar vi gillar det kostar inget tar ingen tid, man bara glömmer men vi kan tillsammans bli bättre på det :) 
 
Uppskatta varandras bloggar & inlägg eller hur? 
 
Hur tänker du?
 
Kram <3 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Det är klart att man ska visa uppskattning till varandra! Det kostar så lite och ger så mycket. Kram

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag tycker att det räcker att kommentera ;)

3:e kommentar, skriven , av Hemljuvligahem:

Håller med Veiken! Tycker att man ska visa varandra uppskattning. Ha en fortsatt trevlig söndag. Kram

4:e kommentar, skriven , av bi:

Trycker 💛 på de bloggar jag tycker är intressanta och gillar inte för hjärtats skull, bra idé Eva , kram 💛

Svar: Snälla vad är fel på din blogg?? Ser inget där kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Maria G:

Helt rätt av dig och bra skrivet. Hamna på din fina blogg ikväll genom Stars in life och tänkte då skriver jag några rader så vet du att man kikat. Ha en mysig kväll 💕

Svar: Va roligt du är så välkommen så❤❤
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av ullie:

Håller helt me dej
o det är så skoj att se lite extra uppskattning sådär liksom
hahah ja va ja skrattade åt lamm det får du läsa i mitt senaste inlägg =) godnatt kram o fin morgondag vännen

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Har aldrig tidigare tänkt på den hjärta-knappen.
Det är inte alla bloggar som har en sån.
Jag tror jag håller mig till att kommentera men visst är det fint att visa att man uppskattar bloggaren.

Ha en fin början på veckan!
Kram

8:e kommentar, skriven , av Linda:

Jag tycker att man antingen kan kommentera eller like:a :-D

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

INstämmer! Tycker absolut att det är fint att vi uppskattar och stödjer varandra. Oftast blir det för mig en kommentar och jag gglömmer hjärtat.
kram och trevlig måndag.

Kommentera inlägget här :