Vitt hem ...

publicerat i allmänt, inredning;
 
Hem ljuva hem ja så är det nog för oss alla, jag älskar vårt hem, även om det är en liten 2a på 56kvm så passar den oss perfekt! vad skall vi med större till?
 
Ja jag kunde haft en walk in cloths men jag tror jag skulle samla på mig mer än jag behövde. Så i stället kan man ändra lite hemma eller byta ut färger, saker osv.Som här bytte vi knoppar tex.
 
Vi har ju även en ok stor balkong med havsutsikt, vi älskar vårt boende & vårt hem går mest i vitt. Lite shabby chic inte för mkt lite lagom.
 
Kommer oxå badrummet som jag lovat, men jag jobbar rätt intesivt denna veckan, men i helgen så. Hur tänker du på inredning?
 
Din hemma färg?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Alla väggar bita och sedan bryter jag av med ultramodernt och antikt!

Kram

2:a kommentar, skriven , av ullie:

Men gumman hur kunde ja missa detta?? koppen i inlägget innan känner ja igen det har ja sett men inte detta Så fint ni har det mera mera bilder gillar sånt verkligen o ert kök verar oxå så pluttit mera gillar ja hihih
åhh avis me kreta min kusin åker dit i morg suck avis i detta sket land me skit väder ska nog emigrera ja me

Kommentera inlägget här :