Är på G

publicerat i allmänt;
 
Jag började min pw i torsdags och kommer fortsätta i dag jag måste komma igång igen efter min op, sen blir det nån dag på gymmet oxå ..
 
Men snart skall jag byta om för att gå i väg 1 timma, känns underbart efteråt även om det är sådär innan, men solen skiner då är det extra skönt ,,,
 
Idag fyller min äldsta dotter 36 år gud så fort tiden går, känns som i går man blev mamma :) men så är det ju, man känner sig en aning mörbultad efter helg jobbets alla timmar ca 30...
 
Hur ser din måndag ut? bilden togs på Evia :) 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det bra när man är i gång och nu är du ju det. Jag saknar här att kunna gå mina minst 5 km /dag. Blir mindre för att gå när det är så varmt blir mesta att "strosa". Men minst 4 km blir det i alla fall var dag.
Stort grattis rill din dotte som fyller 36 idag. Samma "braiga" årgång som mina döttrar. Hoppas ni alla får en trevlig dag.
Kram!

Svar: Tack snälla ha du oxå en toppen dag kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Amanda:

Så skönt med pw <3

3:e kommentar, skriven , av elin:

Så fin bild<3

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag känner mig inte mörbultad eller så efter en ganska så lugn helg. Vi kom hem vid 3 snåret på morgonen och tog det lugnt på söndagen. Idag är det lite disigt men varmt😰😰
Tänk vad åren rusar iväg Eva. Det är tur att vi bara blir yngre och yngre i sinnet. Min äldsta blir 25 år i Juli🤗🤗Kram på dig

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag har egentligen inte gjort så mycket mer än varit ute med Miss E och varit på biblioteket. Hade egentligen velat inta solstolen men har besvär av gräspollenallergin fortfarande...

Kram och ha en bra måndag!

6:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag har jobbat, sen varit på ortopeden med Yngsta, skulle kolla lillkillens fötter, det blev MVG.

Svar: Mvg så då var det bra alltså :)
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Grattis till din dotter o grattis till dig som varit mamma 36 år. kramar

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas du har en fin dag!
Själv är jag väldigt trött efter två dagars firande.
Nu gäller det att återhämta sig.

Varm Kram

9:e kommentar, skriven , av bi:

Ja nu äre tisdag å gårdagen är förbi ! Kommer man bara till skott med träning så går det av bara farten sen och så ßkönt dessutom ! Kram å grattis till din dotter 💛

Kommentera inlägget här :