Dagen ...

publicerat i allmänt;
 
En alkoholfri mojjitos blev jag bjuden på i går eftersom jag var den som skulle köra hem & jag har inga problem med att köra alls. Maken kom vid 19.00 en aning sent men så är det när man har jobb alla dagar.
 
Jag var trött men fick vila 20 minuter då jag kom hem från jobb sen dusch o fix tog en klänning på mig då vi skulle sitta inne. God mat & sällskap var väl hemma vid 00.00 
 
Maken fick det värre som både druckit o skulle upp 05.00 i morse, jag sov ut & gud så skönt det var. Har ju haft bara morgon jobb hela veckan som gått.
 
Dagen i ära blir det sådant som jag inte orkat med i veckan, tvätt lite fix vattna blommor tvätta sängkläder :) bara lulla runt i min egen takt så skönt.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

De lät som en mysig kväll :)

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Kanske cyklar jag ner till Linnéstången annars så väntar grillat med ungdomarna! Som fortfarande sover...

Kram

3:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Hade en skön Midsommarafton igår med familjen :)
Idag får vi se vad som händer.Tvättar kläder åtminstone
Ha en fin dag

Kram, kram <3

4:e kommentar, skriven , av Tove:

Ser jätte gott ut!! :D

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att du fick sova ut idag och vilken mysig kväll ni hade! :-D Kramis

6:e kommentar, skriven , av Amanda:

Så mysig kväll <3

7:e kommentar, skriven , av Sussi:

Vi hade firandet hemma hos oss så vi kunde båda ta oss något att dricka. Skönt med sovmorgon :) Kram

8:e kommentar, skriven , av Veiken:

Skönt med en sovmorgon då och då. Jag kan tänka mig att alkoholfria mojitos kan vara lika goda som dom andra. Kram

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt med sovmorgon! Vilken trevlig midsommarafton och skönt med sovmrogon.
Vi hade en jättetrevlig misommarafton där mycket hände och på olika platser.
Jag har fortsatt resan med mina gäster och haft en fin dag på alla sätt och vi har ätit en väldans god midsommarlunch tillagad av en av landets bästa kockar. En sann uppplevelse!
Kram!

10:e kommentar, skriven , av ullie:

ja du va så jätte söt i blomsterkransen
ja hon är sjuk lilla svärmor ja svärmor är så dålig hon har blodförgiftning :( suck hoppas det blir bra fort verkade något bättre idag när vi va på sjukhuset men ont ännu

fin söndag vännen kramar

11:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Mysigt att gå omkring och lulla i sin egen takt.

Kram och ha en fin dag!

Kommentera inlägget här :