En stund innan

publicerat i allmänt;

Ligger i sängen tittar på klockan och bedömmer att jag faktiskt kan ligga kvar ett tag till innan jag måste upp..


Gårdagen var en trött dag jag la mig i soffan efter jobb och slocknade på 2 röda. Sen gick vi ut en sväng tog en fika i hamnen. 

Blev en film på kvällen , kvällen innan kunde man sitta på balkongen till 22.30 men se det gick inte igår.

Fick se npt jag aldrig sett när vi var ute! Vad det är skall jag berätta sen jag kunde bara beröras till tårar...

Men ha nu en skön dag så ses vi snart ige n ..bilden är från en av våra fina parker i Malmö.

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas du fått sova gott inatt och får en fin dag!

Kram

2:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Godmorgon fina du :)
Ha en fin onsdag

Kram,kram vännen

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trevligt med fika i hamnen och bara titta ut på havet och på folk.
Önskar dig en fin dag!
kram!

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Hoppas du får en fin onsdag!

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Älskar alla dessa fina parker i Malmö och stränder🤗
Jag undrar så som fick dig att bli så rörd🤔

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Funderar på vad det var som fick dig så rörd, hoppas du fick sova gott här var himlen magisk i går kväll kramar

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Ha en skön dag du med!

Kram

8:e kommentar, skriven , av Amanda:

Så fin bild :)

Kommentera inlägget här :