Ett bra avslut ...

publicerat i allmänt;
 
I natt fick jag sova 1 timme och 45 minuter kunde inte alls komma till ro jag la mig vid 22.30 men vid 02.00 gick jag upp så jag provade klädkombinationer, skrattade för mig själv, ja nu var ju inte maken hemma så ingen såg eller hörde mig.
 
Vid 03.45 tittade jag på klockan sista gången sen vaknade jag vid 05.45 så jag gick upp, kände mig mörbulltad minst sagt, men jag kom i väg & slutade 16.00. Åkte hem fixade lite sen orkade jag inte göramat till bara mig, så jag gjorde nåt jag aldrig gör.
 
Gick ner själv köpte en pizza satte mig på balkongen tittade på min serie på mobilen åt pizza och verkligen njöt, har slarvat så med maten i helgen. Inte blivit mkt mat alls mest frukt.
 
Men jag kände mig värd denna goda pizza idag så var det en ledig dag i morgon sååå skönt :) 
 
Har ni haft en fin helg?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sussi:

Oj, 1 timme och 45 min var inte mycket till sömn. Förstår att du inte orkade göra något på kvällen. Ibland är det mysigt att få unna sig lite :)
Kram

2:a kommentar, skriven , av Amanda:

Gott det såg ut<3

Svar: Det var det oxå kan jag lova :) <3
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Petra:

Men vad mysigt med pizza o film 💞Kram

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Besvärligt att inte få sova när man ska jobba.
Tyckte du gjorde alldeles rätt som köpte pizza.

Kram och ha en fin dag!

5:e kommentar, skriven , av Anita:

Jobbigt med så dålig sömn :(

Svar: ja verkligen :(
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Znogge:

Det tycker jag för visst har det varit varmt, soligt och skönt!

Kram och ha en bra måndag!

7:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Helt rätt att du köpte hem en pizza och så mysigt du hade! :-D Kramis

Kommentera inlägget här :