Frappino!

publicerat i allmänt;
 
På väg hem från jobb & näsan är täppt & halsen gör ont, hade en träff med vår hyresvärd, och allt det gick bra. Sen gick vi och handlade blev en grillad kyckling då jag inte alls mår bra & ingen ork att fixa mat.
 
På vägen hem tog vi en frappino på Wayns coffe en bit från oss, skönt att sitta ute en stund även om jag helst vill ligga i soffan/sängen nu när jag inte mår bra. 
 
Äter halstabletter & ligger nu i soffan har 1 dag kvar att jobba sen ledighet i dagarna 3 och vill gärna må bättre då. Blev ändå skönt ute om man jämför med i morse då var det inte alls skönt. 
 
Kikar in till er i morgon har inte ork att sitta kvar här & hoppas ni har det bra..
 
Skön kväll kram kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Hoppas det är snabbt övergående så krya på och kram <3

Svar: Ja det hoppas jag med då jag är ledig i helgen kram å fin kväll ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Krya på dig! Halsont även här!

Svar: Tack o krya på dig med ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Krya på dig Eva🤗🤗
Hoppas att det går över inom kort så du får vara frisk när du är ledig🤗🤗

4:e kommentar, skriven , av Amanda:

Så gott med en frappino och krya på dig<3

5:e kommentar, skriven , av bi:

Hoppas du kryar på dig snarast, kramen ❤

Svar: Har du gjort något på din blogg? när jag kommer in så står det att den väntar på explor men jag ser inget inlägg alls :( kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Anita:

Mums!! Kram <3

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Krya på dig fina du och var rädd om dig!

Kram

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Ändå mysigt att sitta ute en stund även om du inte mår bra. Hoppas du vilat och känner dig bättre.
Kram!

Kommentera inlägget här :