Fredag idag

publicerat i allmänt;
 
Då var det för oss fredag för vi jobbar fred till söndag men det blir ju så ibland. Här bjuder jag på en bild från Evia och bron som går över från fastlandet till själva ön.
 
Ja det finns så vackra vyer som man får se under tiden man kör bil. Idag är det inte så mkt sommar här i Malmö hade min bomber jacka på mig i morse då jag tog bussen till jobb.
 
Men jag tror nog att sommaren kommer tillbaka va, igår såg vi det sista avsnittet av follow the money en super bra dansk serie men kanske kommer det fler säsonger ..
 
Nu blir det nån film & bara ha det gott :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det var riktigt kallt i morse när vi hade avslutning men det regnade i alla fall inte. Alltid något...

Kram och ha det gott i soffan!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken vacker bild och ha en fortsatt mysig filmkväll! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så fin bild ja egentligen borde man åka på en bilsemester så man får se lite:) ha en fin kväll.kramar

4:e kommentar, skriven , av Amanda:

Sådan härlig bild<3

5:e kommentar, skriven , av ullie:

vacker bild
ja du vännen ja hoppas de har lovat sol i morg bara det gör en glad.
Japp här jobbar maken helgen oxå fast to-sön men det går det oxå om än inte kul

ha en fin fredag o lörd då kramar <3

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Har du börjat jobba full tid vännen?

Hoppas dagen blir bra!

Kommentera inlägget här :