Full tid ...

publicerat i allmänt;
 
Ja när vi kom hem från Grekland så började jobba full tid så jag är på mitt schema i dagsläget och visst känns det i kroppen men det tar väl ett tag innan man är i det ..
 
Så till helgen jobbar jag och det var ett tag sedan jag gjorde det ..men det går det oxå det är mkt bättre på denna våningen och jag mår bättre här. 
 
I dag är en ledig dag & inte vilken dag som helst utan för 32 år sedan var jag vi d denna tiden en aningen nervös blivande mamma för på kvällen födde jag mina tvillingar en son & en dotter ...
 
Då var jag 22 år gammal och redan mamma till en flicka på 4 år så jag var en relativt ung mamma. Vilket är skoj nu att vara mormor till 4 barnbarn var av den äldsta är 11 år :) 
 
Vädret idag är ju en aning trist men det gör inget då jag & maken får hitta på något skall bla ut på ikea ...
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att du var en sån ung mamma och att du har flera barnbarn! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Ja, du var en ung mamma och nu kan du njuta av härliga barnbarn <3

Kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Så fint att det känns bra på din nya våning! Och att jobba helg innebär ju att du är ledig någon annan dag och då får en ta helg då och umgås.

Ja, en ung mamma men samtidigt så är det lättare kankse att ha mer ork för barnbarnen...
Tycker min ork avtagit en del när jag fyllde 65.
Önskar er en trevlig dag.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Det var ju mycket mer unga mammor på vår tid, det har barnbarnen glädje av!

Kommentera inlägget här :