God fridag

publicerat i allmänt;
 
Åh ja va skönt att börja så nätt att jobba och idag är min lediga dag :) så skönt att kunna göra något utan att tänka på tiden, även om jag skall göra mat och så innan maken åker till jobbet.
 
Skall tvätta av golvet på balkongen för det har ju blåst som attan när vi varit borta så det är grusigt och det blir oxå så när man bor vid havet.
 
Torka och fixa sätta på en maskin tvätt, gå ut lite tänkte jag oxå göra för solen skiner. Har fixat med mina kläder i garderoben hängt upp i färger så man kan se vad som finns där ..
 
Ha en skön fridag skall jag ha <3
 
Vad hittar du på med idag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jag har inget direkt planerat men det är "Smaka på Stockholm" i Kungsträdgården så kanske blir det en vända dit. En lunch med en väninna är också inbokad och en långpromenad längs vattnet är alltid trevlig.
Önskar deig en fin "fridag".
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Ingenting än men vi får väl se ;-)

Kram

3:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Vilka ljuvliga bilder!

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Härliga bilder och ha en fin dag! <3 Kramis

5:e kommentar, skriven , av ullie:

underbara bilder vet inte varför ja inte varit med så mycket på din blogg mera men nu e ja här kramar o älkomna hem

Kommentera inlägget här :