God morgon ...

publicerat i allmänt;
 
God söndag morgon nja inte riktigt så här trött är jag men jag gillar mina bitmoiji som jag gjort så nära mitt eget utseènde som man kan komma med det man har i arkivet..
 
Super skoj för jag kan byta kläder på henne & olika humör, ja det finns så mycket roligt på nätet i mobilen,söndag morgon och bara få drickakaffe & njuta av att sitta i lugn & ro är så skönt.
 
Man saknar det när man inte har det så ofta då jag bytt 2 pass i förra veckan men nu har jag 2 kvällar framför mig så det är skönt. Blir bara en slapp söndag då jag höll på här hemma i 7 timmar i går dona fixa ändra tvätta städa.
 
Vad skall du hitta på denna söndag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Kul att kunna förändra sig lite med en bitmoiji :)
Svar: Jag har en Nokia D5300 med ett tamronobjektiv. Inga dyra grejor, men det brukar funka hyfsat.
I övrigt använder jag en Lumix DMC-TZ70 när jag vill ha en lite mindre kamera med mig!
Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt för dig att inte ha något direkt inplanerat.
Här skiner solen just nu och jag ska träffa ena dottern för långlunch så smånongom och en långpromenad. Känns som alldeles lagom idag.
Kram och trevlig söndag.

3:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Här blir det också en rätt så lugn dag idag....
Ha en fin söndag

Kram

4:e kommentar, skriven , av Http://nouw.com/Gustavssonlinneaa :

Hoppas du får en toppen bra dag!

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Inte så mycket. Husse kör sonen till flyget och själv kör jag en maskin tvätt. Lagom spännande ;-)

Kram

6:e kommentar, skriven , av Tove:

Låter som en rolig Söndag!!
Själv ska jag jobba :D

7:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken söt och ha en fin dag! :-D Kramis

8:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Skönt att göra det som ska göras och sedan chilla lite🤗Här är det lugna puckar och en massa chilla i soffan. Vädret är lite disigt idag men varmt. Igår åt vi japanskt och det blev en ganska tidig kväll🤗
Idag tvättas det efter en vecka i Mazagon. Trevlig Söndag🤗

9:e kommentar, skriven , av Amanda:

Haha bästa bilden förklarar verkligen morgonen!

10:e kommentar, skriven , av bi:

Maken å jag tog en powerwalk sedan bakade jag rabarberpajer !

Svar: Igår o idag kommer det inte nåt inlägg på din blogg :( kram syns inget alls
Eva`s blogg

11:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Har städat och bäddat rent i husvagnen, kört hem, hälsat på lille prutten, fixat mat och ätit :)

Kommentera inlägget här :