Jag blev attackerad!!

publicerat i allmänt;
 
Klockan var  06.45 jag skulle till bussen i morse så mötte jag maken i dörren i entrèn i trapphuset när jag tittar ut ser jag 2 små fågelungar på gatan jag gick jag gick över gatan och så kom fiskmåsarna över mig & attackerade mig dom var så närgångna.
 
Jag kastade med väskan och viftade med armarna jag vet inte om dom egentligen skulle bitas eller om dom bara skall skrämmas.
 
Men otäckt är det allt, så när jag nu kom hem i kväll hoppade jag av en hållplats innan och gick hem i detta underbara väder som jag missat pga av jobb. Men i dag slutar jag klockan 16.00 så det blir att njuta sen ,,
 
Kram å fin söndag 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Men usch så otäckt att bli attackerad av dessa hemska varelser...
Såklart ville mamman skydda sina fågelungar. Du gjorde rätt att hoppa av en anhalt tidigare när nu även vädret var OK. Hoppas att du får avnjuta värmen en annan dag// kram

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Men usch så otäckt att bli attackerad av dessa hemska varelser...
Såklart ville mamman skydda sina fågelungar. Du gjorde rätt att hoppa av en anhalt tidigare när nu även vädret var OK. Hoppas att du får avnjuta värmen en annan dag// kram

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Men usch så otäckt att bli attackerad av dessa hemska varelser...
Såklart ville mamman skydda sina fågelungar. Du gjorde rätt att hoppa av en anhalt tidigare när nu även vädret var OK. Hoppas att du får avnjuta värmen en annan dag// kram

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Förlåt förlåt förlåt för så många kommentarer som skickades iväg......
Vi får skylla på de hemska fåglarna🤤🤤🤤

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Dessa fiskmåsar och trutar är verkligen otrevliga och jag tycker inte alls de ska vara inne i stan. Skönt att du inte blev biten för sådant kan också hända.
Skönt med vackert väder hemma också.
Önskar dig en fin eftermiddag.
Kram!

6:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Låter skränigt bitskt hemskt!
Ha det så bra och kram 💙

7:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Usch de är otäcka.
Kram
Viveka

8:e kommentar, skriven , av Amanda:

Åh fy vad läskigt!!

Kommentera inlägget här :