Kvälls jobb & besök hos...

publicerat i allmänt;
lånad bild...
 
Onsdag & i dag är det min första kväll som jag skall jobba på min nya våning och det känns rätt ok att kunna få sova o ta det lugnt, men i dag hade jag en tid hos min psykolog så jag skall vara där 10.15 får köra om 15 min.
 
Regn hos mig & när jag kommer hem blir det att fila ner mina naglar som vuxit som gräs under min ledighet. Gjorde ju shell ett härdat lack som håller och det brukar sitta ca 2 veckor. 
 
Men tårna är ok dock får dom inte sitta kvar pga jobbet inom vården, men jag var o är så nöjd med dom så nästa resa blir det samma sak.
 
Ja en vanlig jobb dag & allt är i sin ordning ...
 
Ha en fin dag alla 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad fint att du nu börjar på en ny våning och det kommer säkert att bli jättebra. Skönt att ta det lugnt innan jobbet och ha tid för sig själv.
Mulet här idag, men det finns en hel del att syssla med så det är nästan bara skönt att jag inte måste jäkta ut.
Kram och trevlig onsdag.

Kommentera inlägget här :