Massa böter ...

publicerat i allmänt;
 
Bjuder på en bild från semestern och här sitter jag inne hemma o fryser en aning, jobbade till 14.30 sen mötte jag min väninnan i stan vi tog en runda på hm sen satte vi oss på ett utefik ..
 
Vid gatan for bilar & lastbilar med ungdomar som skriker av lycka av att ha tagit studenten, men oxa kompisar till dom osv, men sä där var polisen snabb dom satte böter på alla som tutade & hängde ut genom fönstret och så klart får det finnas en gräns.
 
En olycka kan lätt hända när det kör som tokar, kom hem & har städat här hemma så slipper jag det i morgon. Skönt att ha helgen fri. Dessutom med maken så det blir mysigt ...
 
Vad har ni hittat på då?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av petra:

jag fryser också usch ingen värme direkt, men vad roligt att du hänger på min utmaning då:) ha en fin kväll här skiner solen.

Svar: inlägg kommer i morgon bitti är tids inställt då jag jobbar :) kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad bra att dom fick böter för olyckor i trafiken är verkligen otäck. Ha en fortsatt mysig kväll! <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jättebra att polisen bötfällde studentflaken för det är lätt hänt att dte händer olyckor och då skylls det på andra....
Mysigt att du tog en sväng på stan. Jag har varit på kyrkogårdden, en sväng på stan och ätit en supergpd middag med en väninna på väldigt populär vietnamesisk restaurang. En toppenkväll blev det.
Kram och natti.

4:e kommentar, skriven , av ullie:

vet inte varför de ändrat här slutar de inte förrän nästa fred
usch va väl förra året en killa ramlade av o dog usch otäckt
mysigt med fika på stan o mysa men ja man fryser det är skit kall sa om de va okt innan idag brrr

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag tycker också det är bra att polisen ingriper, men tråkigt att det ska behövas. Här var det också student igår, idag vet jag flera olika, det måste ju spridas ut lite!

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vad mysigt att ni är ledig båda två.
Här tar ungdomarna studenten idag.
Ids dock inte cykla in till byn och titta.

Ha en toppendag!
Kram

7:e kommentar, skriven , av Marie:

Man tycker att liite borde de väl få skrika och tjuta och tuta, det är ju bara en gång om året:-) Trevlig helg!!

Kommentera inlägget här :