Nybakat i solen

publicerat i allmänt;
 
När vi lämnade den lilla som sovit hos oss idag så blev det fika i solen, nybakade bullar & kaffe och gott sällskap kan det bli bättre? 
 
Ja dagen har rullat på och vi åt middag på balkongen super skönt att sitta här nu när det är blommor & så fint efter vi gjort vid i fredags.
 
Bilder kommer det enda som hörs nu är fiskmåsarna som galer för fullt & det är inte så kul att höra hela dagen, men här är en pizzeria i närheten och då folk äter ute samlas dom gärna där ..
 
Har du mycket fiskmåsar där du bor?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Gott med nybakat ! Ja måsar på baksidan av huset har vi varenda år jag avskyr dessa skrikiga skränande fåglar å inte blir vi av med dem heller .. kram 💜

2:a kommentar, skriven , av Sarah:

Så mysigt att fika o äta ute :)

3:e kommentar, skriven , av ullie:

åh härligt med en liten som sover över
min eva goa eva tack <3

ha nu en fin måndag kramar

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Å så gott med nybakade bullar.

Nej, jag har inte så många fiskmåsar där jag bor.
Huserar ca 5 kilometer från centrum där havet ligger.
Hit ut hittar dom bara ibland.

Kram och ha en fin Måndag!

5:e kommentar, skriven , av Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så gott med bullar

6:e kommentar, skriven , av Ezter:

Så gott det ser ut! Ja, vi har mycket fiskmåsar, det gillar jag, ger en hemtrevlig känsla!

Kommentera inlägget här :