Saknaden av henne

publicerat i allmänt;
 
Dagen har gått i ett jobbet var skoj att komma tillbaka till & dem blev glada av att se mig igen, sen hämtade maken mig & vi handlade sen blev det middag, jag gick ut och satte mig i stolen på balkongen och vips så somnade jag.
 
Maken sa du vi får köra nu, oj ja jag kommer hade ju en tid att passa för jag skulle fika med en väninna i stan vid 17.15 så jag for upp ju. Idag är det  2 år sedan min älskade mamma gick bort & saknaden är tung ...<3
 
Väl i stan satte vi oss på fiket och jag tog en latte satt o pratade om allt för det var ju ca 10 månader sen vi sågs. Men det är ju så roligt att bara sitta o kolla på folk.
 
I morgon är jag ledig & det är skönt skall ta tag i min powerwalk o träning oxå nu :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Känner igen det och visst är saknaden tung. Min mamma dog ju några veckor senare...

Kram

Svar: Ja jag vet det o tänker på det o dig oxå kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Petra :

Usch ja man kommer alltid bära med sig sorgen igår var det 8 år sedan min mamma gick bort ❤️Kramar till dig o välkommen hem igen

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Kula att träffa en väninna man inte sett på länge.

Saknaden lär aldrig gå över helt men man lär sig leva med den.
Kram <3

Kommentera inlägget här :