Skönt!

publicerat i allmänt;
 
Då var första passet avklarat vilket var ett bra tag sedan jag tränade på just gymmet. Bara jag och en till så det var lugnt. Men min kondis måste upp märkte när jag sprang att jag blev trött snabbt så den får ökas på succesivt.
 
Sen blev det rygg & axlar såå skönt det var & nu är det mat eller frukost så tar jag med soppa och protein shake på jobbet. Sen en massa vatten så klarar jag mig denna kvällen.
 
Det är ju alltid det första som är drygt men när man väl kommer i gång så är det bara att köra på. Blir ett kort pass i morgon oxå.
 
Kram å fin måndag 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Så gott det såg ut <3

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jo men så är det. Är man väl i gång så...

Kram

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Bara man kommer igång så går det sen...

Kommentera inlägget här :