Tårna syns ...

publicerat i allmänt, skor;
 
Vagabond skor ett par av 4 som jag köpt och helt olika modeller på alla 4 så man kan ha dom till olika stilar, vilket jag gillar att kunna byta.
 
Blockklack på dom jag har inte hunnit använda dom ute ännu men sommaren har nyss börjat så det finns massor av tid ännu.
 
Jag har inte klack annars men dessa blockklackar är helt ok och mockan är mjuk så det är inte så farligt alls, får ju gå lite hemma vid och känna mig för :) 
 
Ha en toppen måndag 
 
Från en sko tokig kvinna å kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Haha, du e som jag ...skotokig:-) Trevlig dag!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jättefina skor och de ser riktigt bekväma ut. Har köpt liknande i skinn från Ecco som är så sköna. Och hittar jag skor som passar och är bekväma köper jag dem.
Hoppas du blir nöjd med dem.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Ahhh, de ser jättebekväma ut!
Jag är kräsen på passformen, måste det, för jag har besvärliga fötter. ECCO brukar passa mig.
Måndagskram!

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Snygga och dessutom verkar de väldigt sköna! Jag behöver definitivt köpa några par nya skor...

Kram

5:e kommentar, skriven , av Sari-Anne:

Hur har Du det med Förvaring av allt? Slänger/säljer Du kläder/skor?
Flyttade själv till lägenhet och gav bort mycket fast jag inte ville, men fanns tyvärr inga andra alternativ!

Kommentera inlägget här :