Tjock!!

publicerat i allmänt;
I går på jobb kände jag att halsen inte var sig lik & maken har mått sådär ett tag, han har haft ont i halsen så det har jag fått nu. Jag har inga mandlar men känner mig tjock i halsen tvi ..
 
2 alvedon så går jag till jobbet i hopp om att slippa feber eller någon utveckling av detta. Jobbar kväll och innan skall jag hinna besöka min psykolog.
 
Det är såå skönt att ha en psykolog att prata med faktiskt, även om man inte har något särskillt att berätta, men jag är ju ännu under rehab sen min utbrändhet, man tror man är frisk men det kommer ibland saker som visar att allt inte är ok ännu.
 
Nu blir det kaffe & tv4 en skön morgon för min del ..
 
Har ni planer för dagen?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Krya!! :-D

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Att prata med någon utomstående är alltid värdefullt. Någon som lyssnar utan att ha en känslomässig anknytning som anhöriga har. Hoppas halsen är snabbt övergående.

Kram

3:e kommentar, skriven , av Amanda:

Krya på dig<3

4:e kommentar, skriven , av Marie:

VAd tråkigt! Men sant att alla borde ha sin egen psykolog istället för att hålla saker inom sig! Kram till dej!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trist med halsen som spökar men hoppas den snart blir piggare.
Bra med psykologsamtalen och just att prata med någon som helt utifrån ser händelser och upplevelser.
Här blir det en tur till Uppsala och dotter samt barnbarnen. Sol och ifnt så det ska bli extra trelvigt. Kanske t.o.m. lunch på en utomhusrestaurang.
Kram!

6:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad tråkigt och du får krya på dig! <3 Kramis

7:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Att prata är alltid bra. Nej, hittills inga särskilda planer, har just kommit hem från jobbet.

8:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Hoppas det försvinner fort, kände mig sj frusen i går men detta väder är ju sjukt trist också. kramar vi behöver sooool.

Kommentera inlägget här :