Torsdag morgon

publicerat i allmänt;
 
Torsdag morgon & solen skiner en härlig dag blir det, öppnar fönstret i sovrummet hör ett dån & kunde inte förstå var det kom ifrån, men just det sommarlov är det ju så det är det som är där nrer vid scaniabadet ..
 
Barnen tycker det är så skoj och visst är det så, sista lediga dagen för oss men jag kan knappt klaga vi har det super bra. Var bjudna på kaffe & kaka hos dottern i går så vi åkte dit satt i trädgården & fikade ävens svärföräldrarna var där ...
 
Så vi skrattade en hel del kan jag lova, för vi träffas inte så mkt mest vid kalas. Idag har jag tid hos frissan visst trist hade hellre suttit ute eller nåt, men måste klippas och fixa håret efter semestern.
 
Men sen blir det att njuta ute :)  bilden är från vår favorit bar på Evia <3
 
Vad skall ni hitta på denna soliga dag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Härligt med sol och skönt väder, säkert välkommet.
Mysigt med kalas och träffa alla!
Önskar er en fin dag!
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Mysigt med sol vi har sol lite till o från här idag nu har sommarlovet börjat så skönt även för mamman;)kram

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har jobbat hårt här hemma.
Skurat alla köksluckor, torkat dörrar och städat riktigt noga på altanen.
Känner mig slut på men nöjd.

Hoppas du fåren fin dag!
Kram

Ps. Mitt kalas dör släkten blir på Söndag. Måndag då jag fyller år firar jag lugnt med barnen.

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag har slitit i gruvan och varit inomhus hela tiden vilket nog var lika bra. Mysigt med fika hos dottern.

Kram och god kväll!

5:e kommentar, skriven , av bi:

Jag å maken hår powerwalk i värmen ! Bakat limpor å annat gotta .. kram fina vän 💛

6:e kommentar, skriven , av Amanda:

Så härlig bild<3

Kommentera inlägget här :