Allt löser sig!

publicerat i allmänt;
 
Ja så klart vet jag oxå att allt löser sig & så även i går med tv men jag klarar mig utan men vill ha den på på morgonen, fick super bra feed back & när vi var hos syrran så ringde dem och det hade blivit nån kortslutning i systemet & tagit fyr ..så en akut elektriker kom och när vi kom hem var allt i sin ordning!
 
Härliga vårblommor jag fick på bild, och fikan var super trevlig då det var ett tag sen vi sågs, jag hade kvarg o gubbar med mig då jag undviker kakor & håller igen. Tussemannen ( en golden) blev ju så glad när vi kom & stod i fönstret vid dörren & viftade glatt på svansen.
 
Blev så tagen när vi kom hem när jag snabbt kollade in på fb men berättar sedan, mina tankar gick i 110 och gör ännu, men jag tar det i ett eget inlägg under dagen. 
 
Söndag & i dag skall vi ta en promenad innan maken åker in på jobb i natt ser ut att vara skönt väder ute :) 
 
Hur ser din söndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sussi:

Men vad läskigt med tv:n. Tur det inte blev allvarligare av det.
Det är så härligt nu när man ser alla blommor som pluppar upp här och där. Äntligen är våren på G. Kram

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Skönt att teven ordnade sig. Här blir det vila och återhämtning.

Kram

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Skönt att TV:n är okej nu=) Skönt att du kunde ta en fika med syrran och att elektrikern kom och fixade problemet. Så fina blommor som kommer upp på ytan. Vårkänslor behövs!!!

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att ni fick igång tv:n tillslut och ha en fin dag! <3 Kramis

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att tevestrulet löste sig och var klart när ni kom hem. Låter som en bra dag och sådana ger extra energi.. (Ja, inet att teven strulade men resten. )
Jag är ute och reser och har haft en topendag, men med kalla vindar- . Dock skönt i lä och i solen. Tror vi gått 12 km hitintills idag och sett så mycket spännande.
Kram och trevlig fortsatt söndag.

6:e kommentar, skriven , av bi:

Vilken fin bild å bra att det ordnade sig ! Jag å maken har promenerat idag i det fantastiska vädret, kram fina Eva 💛🌞

Svar: Mysigt det gjorde jag o min make oxå :) ha en fin kväll kram fina du <3
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av freja:

vilken härlig bild, gula blommor är så fina!
Skönt att det fixade sig :)

Kommentera inlägget här :