Arg som ett bi ....

publicerat i allmänt;
 
Nu är ju inte detta ett bi men jag är arg som ett bi denna morgon, jag som då jobbar 4 dagar i vecka på morgonen inte får mitt kaffe & tv4 morgon tv och det är ju så klart ok för jobba måste man :) 
 
Men jag hade sett fram emot denna morgon så går jag upp och tv är det bara myrornas krig & datorn är urladdad, så även mobilen nästan ...mobilen satte jag i men datorn måste jag sätta på bordet för att laddas och jag sitter i soffan.
 
Ringer grannen men ingen bild där heller, ringer com hem något är fel så inget att göra, men det är trist när man sett fram emot något och det inte alls blir så ...
 
Vi skall köra ner till Skanör & fika hos syrran det var ett tag sedan så nu gör vi så sen blir det hemma mys ikväll 
 
Vad hittar ni på idag?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Trist när det inte blir som man tänkt men kanske kna du koppla din dator till teven och se på stor bild i alla fall. Men lite bökigt är det ju.
Fint vårväder i huvudstaden och lite av varje står på programmet och en promenad blir det och säkert ett "pitstop" på någon uteservering som öpnat. Ska även vara lite behjälplig vid hopsättning av möbler som kommit.
Mysigt med en tur till Skanör.
Trevlig lördag.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad tråkigt med en sådan start på dagen och hoppas att kvällen blir bättre! <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vi har mjukstartat dagen och tänker inte göra någonting speciellt. Surt att teven inte fungerar just när man är ledig men i Skanör har vi bild ;-)

Kram och ha en fin dag!

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Inget särskilt tror jag. Det snöar, så man tappar lusten att göra något!

5:e kommentar, skriven , av bi:

Men åhh så sur man kan bli när det krånglar .. ha en fin lördag själv blire inget särskilt tv å glutenfri pizza som bakas här hemma. Kram från Bi men inte ett argt sådant 🐝🌞💛

6:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Tråkigt att planerna inte blir som man vill:/ Hoopas din EM var bättre med gofika hos syrran:) kram

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Så tråkigt när det inte blir som man tänkt.
Hoppas gårdagen blev en fin dag trots morgonens besvär.

Kram, kram

8:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Usch så segt med teknikstrul!

Kommentera inlägget här :