Athos

publicerat i allmänt;
lånad bild ..
 
En oerhört intressant dokumentär som vi tittade på svt play ang den grekiska ön Athos där det bara bor munkar, men oxå bara män inga kvinnor får komma dit & så gäller även djuren.
 
Fanns i 2 delar & jag kan rek att titta på den om ni gillar att titta på dokumentärer, vi skall se del 2 idag för jag var trött igår kväll så det blev inte del 2.
 
Tisdag kväll snart & skönt med ledighet i morgon äntligen en morgon i mitt tycke :) har varit på ett återbesök i dag hos läkaren, blir en ny op på måndag.
 
Ha en skön kväll tittar in till er i morgon
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Har oxå sett den dokumentären, gillade den och så svindlande vackert det är på den ön.

Ha en skön kväll och sussa sött!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Tycker jag känner igen namnet på ön som ser väldigt vacker ut. Sedan tycker jag väl att munkarna har rätt att göra sina val medan i djurriket kan naturen få styra...

Kram och god kväll <3

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en ljuvlig dag!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Diana:

Vilken vacker ö kram

Kommentera inlägget här :