Borde vara en rättighet!

publicerat i allmänt;
 
Torsdag morgon och att få sova under nattetid borde varit en rättighet! så kände jag i natt efter ha sovit 2 timmar & vaknar och kan inte somna kommer inte till ro var jag arg för jag var trött trött.
 
Men inget att göra åt lika bra att gå upp har en oro ang den lilla dom har gjort alla prover kollat, galla, blindtarmen, gjort konstrast och hittar inget! kan hända att det kommit in en bakterie eller virus i tarmen dem skall kolla vidare idag.
 
Det gör så ont i mitt mormor hjärta att den lilla som inte är 2 år ens behöver gå genom detta, men bra att det finns så klart ...skall om dem blir kvar försöka ta mig dit alla fall.
 
Tröttheten gör mig flummig i skallen men jag hoppas det blir bättre med tiden och efter ex antal muggar kaffe :) 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Det är jobbigt med störda nätter.
Inget fungerar dagen efter.
Håller fortfarande tummarna för liten, att det går bra.
Förstår att du känner oro.

Kram

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Men stackars barnbarnet. Förstår att det gör ont i mormors hjärta. Hoppas att det går på rätt håll snabbt.

Kram <3

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Att oroa sig för barn eller barnbarn är inget man styr. Så är det bara. Det blir många sömnlösa nätter när man har de små älskade liven! Hoppas han snart piggar på sig!

4:e kommentar, skriven , av Bella:

Nej vad jobbigt, hoppas dom hittar problemet! Kram.

5:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Stackarn! Krya på♡ ha en bra dag! kram

6:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Stackare! Krya på ♡

7:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men stackare alltid e det ngt man måste oroa sig för. Hoppas allt går bra för liten,kramar

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Stackars liten💖
Kram
Viveka

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

Förstår dig verkligen Men hoppas nu de går igenom den lille ordentligt och ser de inget så är ju det bra. Är inte sänkan hög eller han har feber så är det ju en lättnad. Håller tummarna hårt. Förstår att du blir matt av att tänka på honom och hur han har det. Hoppas smärtan släppt lite .
Stor kram!

10:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag förstår att du är orolig för ditt lilla barnbarn. Du ska se att det inte är något farligt. Bra att de behåller honom och kollar vidare. Hoppas allt är bra med dig förutom att du är trött//kramiz

Kommentera inlägget här :