Bra & över ...

publicerat i allmänt;
 
 
Osminkad och inför min op i går som gick på 2 timmar allt gick bra ömmar men mår bra har sovit gott i natt fast jag hade prasslande underlakan. För oväntat läckage så sängen inte blir våt.
 
Men somnade vid 00.00 så gick upp nu en bra natt :) ikväll åker maken till storstaden med jobb kommer hem igen under fredagen så det är tur att jag är rörlig och inte alltför ont. Han tycker ju inte alls det är kul att åka iväg när han vet jag är hemma.
 
Men jag har systrar och väninnan som hjälper mig om det behövs, men jag är envis så jag kommer nog klara mig galant :) 
 
Syrran är på väg till gekås jag ville hänga på men inte lämpligt alls he he så det jag vill ha köper hon med sig hem. Händer inte annars så mkt idag blogga o se tv o snacka i mobil antar jag & det är inte det sämsta va?
 
Ha en toppen dag & tack för alla lycka till i går ni är bäst!
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att allt gick bra och att du får hjälp! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Så skönt att det är avklarat och att du mår hyfsat bra. Gott med syskon som kan hjälpa till!

Kram och krya på dig nu <3

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Så härligt att allt gick väl och du ser att må bra vännen!! Så bra att du har många omkring dig som ställer upp För dig. Krya på dig och en stor kram🤗🤗

4:e kommentar, skriven , av Bella:

Skönt att det gick bra, kram!

5:e kommentar, skriven , av Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom:

skönt att det gick bra

Svar: ja verkligen :)
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Fint att det gått bra och att du känner dig i hyfsad form. Skönt att du kan gå upp och hoppas du inte har så ont.
Stor kram till dig.

7:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Skönt att det gick bra ,kramar

8:e kommentar, skriven , av bi:

Skönt op gick bra ta hand om dig nu, kram fina vännen 💛

9:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Alltså, din syster... Är hon lik dig? Jag var på Gekås idag och såg en kvinna som jag tänkte att var så lik dig!

Svar: Ja jag hatar en stora syster o hon var på gekås idag några år äldre o mörkhårig så ja det var hon he he konstigt va?
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :