Bubblegum

publicerat i allmänt;
 
Våren är på intåg & så även färgerna nu hör ju till förtjusning att rosa är en favorit och det är just den färgen som är extra het i vår och jag är sugen på denna rosa till naglarna.
 
Fick idag min rosa munkjacka som jag beställt, att ha under bomberjackan så man inte fryser även om det är skönt i solen.
 
Även rosa ögonskugga har jag köpt och visst är det snyggt till sommaren när man fått lite färg :) dock till naglarna bara när man är ledig jag kan ha det ..
 
Njut av kvällen & dagen 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

En rosa vår att vänta alltså men visst är det en härlig färg!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Sussi:

Rosa är en av mina favvofärger. Märker att det kommer mer och mer på kläder nu när våren är här :) Kram

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag tror faktiskt aldrig jag kommer att gilla risa.
Tror jag en gång i livet ägt en rosa tröja.
Så tråkig är jag.

Kram och ha en fin dag!

4:e kommentar, skriven , av Diana:

Så fin färg kram

5:e kommentar, skriven , av ullie:

jösses vilken cool brud du ska bli eller är eller ha ha ja va man säger men ja gillar oxå rosa o särsklit på vår sommaren mysigt

Fin torsdag raring kramar

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad gäller rosa är det inte min färg och har aldrig varit. Men jag tycker det är fint på andra. Du passar väldigt bra i den färgen. Jag skulle inte känna mig bekväm med just rosa. Varför vet jag inte. Men jag har i ungdomen ägt ett par rosa plagg.

Kram!

Kommentera inlägget här :