Filmtips

publicerat i Filmtips;
lånad bild
 
En ung kvinna med okänd bakgrund kommer till en småstad i North Carolina. Långsamt inleder hon ett förhållande med Alex, ett butiksbiträde som är änkling och har 2 små barn. Men mörka hemligheter inkräktar på hennes nya liv.
 
En film av vår Svenska Lasse Hallström & den får av mig 4/5 stjärnor men som jag alltid säger så är valet av filmer och tycke väldigt olika och jag utgår bara från mitt eget tycke..
 
 
Kram å fin söndag <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Miss Baby Peaches:

Jag föll pladask för denna film nä jag såg den första gången! Den är SÅ bra!

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag har hört talas om filmen men inte lyckats se den ännu. Tack för tipset 🤗Låter som en film i min smak. Godnatt!!

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Den har jag inte sett.

Önskar dig en härlig början på denna nya vecka!

Kram

Kommentera inlägget här :