Gratäng ..

publicerat i allmänt;
 
 
Blev ingen träning somanade ca 1,5 timme sen var jag slö & började fixa maten blev blomkålsgratäng, vilket min mage inte var lika glad över efteråt ..
 
Men det är så gott lchf är det från min kokbok som jag köpte från 56kilo nu är det tv sen farmen som är inne på finalveckan.
 
Skall sen ringa min väninna & prata lite sen blir det vid 22 dax att hoppa i säng, läsa lite innan klockan ringer 06.30, men då det är fredag så går allt som en dans :) 
 
Vad åt du till middag idag?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Blomkålsgratäng låter gott. För någon vecka sedan åt jag friterad blomkål och det smakade gudomligt. För min del blev det tonfisksallad i dag.

Kram och ha en bra kväll!

2:a kommentar, skriven , av Helen :

Gott det ser ut. Den boken skulle jag vilja ha kram

Svar: Hon har kommit ut med 4 eller 5 böcker o så mkt gott kram å god morgon
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Jasmine:

Vad gott det lät med blomkålsgratäng! Hos oss blev det potatis med baconlindad köttfärslimpa och svampsås :)

Svar: God morgon ...det lät inte alls dumt ❤ ha en fin fredag ❤
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Köttfärsbiffar blev det här....

Kram ♥

5:e kommentar, skriven , av Sussi:

Så himla skönt att det äntligen är fredag imorgon :)
Somnar man till så är det lönlöst att ta sig för att göra nåt sen. Ibland behöver kroppen bara få vila lite :) Kram

Svar: God morgon tjejen ..visst är det så plötsligt tycker jag att tiden inte räcker till nåt alls he he man får välja ut vad som viktigast ❤ ha en fin fredag morgon Kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Lasagne som vi hade i frysen, supergott!

7:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men så gott men klart magen kanske släpper lite luft:) i åt i alla fall falukorv med pasta igår,kramar o ha en fin fredag!

8:e kommentar, skriven , av Ditte:

Blomkålsgratäng låter gott men tyvärr klarar inte min mage det eftersom det är hårdsmält. Men lite blomkål i olika former provar jag då och då det till trots.
Önskar dig en trevlig fredag.
Kram!

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Så gott med blomkålsgratäng.
Själv åt vi kokt potatis, kokt skinka, mimosasallad, sallad samt baguette med ost.
Enkelt och mycket gott.

Kram och ha en fin dag!

10:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vad det ser gott ut och ha en mysig fredagkväll finis! <3 Kramis

11:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en lugn och härlig Lördag!

Varm Kram

Kommentera inlägget här :