Hej & hopp 50%

publicerat i allmänt;
 
Ja då var min första dag med 50% avklarad och det gick bra dock hade vi lite mer att göra då 2 st  var vikarier så vi fick gå med dem. Men ändå är jag nöjd med dagen & nu hemma.
 
Skall äta lite sen vila mig för att sen gå ner på gymmet tror jag att jag gör :) 1 dag kvar sen helg wiii så skönt att även maken är ledig har sin sista natt i natt.
 
Skönt väder ute och jag har lagt mössan och handskar allafall hoppas jag ...för man har ju sett innan att det kan vända igen ..Här en bild från i går då jag var på min pw..
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Åh, du har fina omgivningar!
Vi väntar på mer vårväder nu, idag var det riktigt skönt, men man vet aldrig.
Kram 💜

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Så härlig PW vy=)
Hoppas nu att vantar och mössa inte behövs mer. Nu ska våren komma.....

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

En läcker bild! Så härligt att våren är på väg nu! Kramar

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

så fint du har nere vid havet :) ja nu kan det liksom inte komma ngt snöoväder eller vad tro du.kramar

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Först hade vi en intensiv idrottsdag och sedan blev det ytterligare ett veterinärbesök för Miss E så nu är jag matt. Skönt att din halva dag gick bra!

kram <3

6:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Vacker bild!

Vårlig kram ♥

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad roligt att det fungerade bra med att jobba 50% idag. Härligt! Och att nu kombinera träning, välbefinnande och jobb blir säkert bra. Här blev det en promenad på 10 km längs vattnet och det var så skönt. Nu en god bok.
Stor kram!

Kommentera inlägget här :