Inte klokt!!

publicerat i allmänt;
 
Gårdagen när jag vaknade mådde jag inte bra, kände mig trött & magen gjorde ont men jag var liggandes hela dagen åt bara lite under dagen morgonen var det kvarg o färska hallon.
 
Sen gick maken till jobb och vid 19.00 tiden kräktes jag men inte som en magsjuka utan kanske något med hallonen? sen kl 19.45 igen och sen blev det inte mer ..
 
Gick och la mig vid 20.00 sov till 08.00 i morse mår bra i dag men lite mörbulltad av allt liggande bara, min första tanke var fan asså min op i morgon måste bli gjord.
 
Men idag dricker jag kaffe o äter en banan och mår bra , skumt va? har ju hört om frysna hallon men färska?? 
 
Trevlig morgon alla fina
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Så tråkigt att kräkas sådär men tur att det var snabbt övergående och att du mår bra idag!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Moa Kandelin:

Hoppas du mår helt bra snart1

3:e kommentar, skriven , av Carolin:

Usch va jobbigt :/ Hoppas det inte kommer tillbaka nu då.

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Du måste vara kry inför operationen. Krya på dig tills dess. Konstigt om det skulle vara dåliga hallon. Man kan aldrig vara säker. Huvudsaken Du är på bättringsvägen. Kramiz och Ha en mysig dag🤗

5:e kommentar, skriven , av Moa Kandelin:

Hoppas du mår bättre!

6:e kommentar, skriven , av Bella:

Skönt att du mår bättre, kram!

7:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Något tillfälligt bara, skönt att det verkar över. Stor lycka till med din operation i morgon....

KRam ♥

8:e kommentar, skriven , av JoJo:

vad skönt att du mår bättre idag. vi håller tummarna att det inte kommer tillbaka! kram fina du <3

9:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Lycka till med din operation! 💚
Jag undviker hallon, faktiskt. Synd, för det är ju så gott. Men kokar man dem, så är det nog OK.
SkyltsöndagsKram

10:e kommentar, skriven , av bi:

Tråkigt men hoppas du kan göra op imorgon, krya kram 💛
(I mitt inlägg 25/3 finns recept på glutenfria våfflor klicka på bilden)

11:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad tråkigt att du mådde dåligt och lycka till med operationen! <3 Kramis

Kommentera inlägget här :