Lördag morgon..

publicerat i allmänt;
 
Lördag morgon & jag hade tänkt sova ut lite för det finns inte på kartan i veckan, men ikke sann ikke gymet började redan 07.15 smälla med vikter någon idiot som inte kan läsa alla stora föreskrifter att släppa dom tyst med tanke på grannar.
 
Tror att en del grannar inte vet var det kommer från då grannen över oss började slå i väggen, rena cirkusen här så lika bra att stiga upp. 
 
Men jag har mitt kaffe & tv4 så jag är rätt nöjd ändå :) dagen är inget bestämt har svårt att gå något med min fot är galet o jag får gå på fotkanten liksom, så jag får vila o inte springa för mkt ..
 
Tar dagen som den kommer & det är inte illa det :) 
 
Vad skall du hitta på idag då?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carolin:

Härlig bild! :)

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Vet faktiskt inte riktigt...

3:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Trevlig helg! Jobb idag sen till vänner ikväll ♡

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så irriterande att blir väckt så tidigt när man har möjlighet att sova ut. Här ska en förkylning kureras så det blir inte många knop i dag... Tack för länken!

Kram och trevlig lördag <3

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Idag blir det en tur till växthuset och mataffären. Sedan får vi se hur dagen kommer att se ut:)Vad har du gjort med din fot... det är inte hälsporre du har fått...
Tråkigt när andra inte kan respektera och vara lite tysta tidigt på morgonen. Trevlig fortsatt dag. Kramiz

6:e kommentar, skriven , av Bella:

Hoppas att du får en bra lördag, kram!

7:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Härligt att du ska ta dagen som den kommer och ha en fin dag! <3 Kramis

8:e kommentar, skriven , av Carro:

underbar bild :)

9:e kommentar, skriven , av Ditte:

Fin lördagsbild! Trist när man blir väckt i onödan av de som inte kan visa hänsyn.
Strålande väder har det varit i Stockholm och jag har sutit ute på balkongen och druckit kaffe. Jätteslönt! Har haft ena dottern med familj här och firat min födelsedag med god buffémat till sen lunch som jag ordnat och en underbar chokladtårta efetråt som Helen bakat.
En långpromenad och nu soffhäng.
En bra lördag!
Hoppas du haft en bra dag.
Kram!

10:e kommentar, skriven , av ulllie:

åh nej inte kul o bli väckt fråga mej som älskar sovmorgon till tio minst fast ja nattugglan till två me så sovmorgon hi hi ja

usch hoppas det går bra med din fot va jobbigt vännen kramar finaste

Kommentera inlägget här :