Måndag

publicerat i allmänt;
 
Måndag & då får man vara lite trött så här nygg hemkommen från jobbet, jag tog och promenerade hem för vädret var skönt så fick jag 30 min motion oxå.
 
Nu skall jag snart at en dusch sen vet jag faktiskt inte, men handla lite behövs. Blir biftekin med lite grönt till o rivna morötter tror jag och tsaziki.
 
Kommer nog att en promenad med maken oxå sen i dag om inte regnet överraskar. Vinterjackan får nog åka in i skåpet för hua va varmt med den idag.
 
Det var lite av min dag!
 
Hur ser din ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt med promenader och ha en fortsatt fin dag! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Jag har en extra lång arbetsdag vilket väl känns så där men det är bara att bita ihop...

Kram och ha en fortsatt fin måndag!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag har varit med lite hängigt barnbarn. Snart ska jag göra fiskgratäng.

Svar: Mums va gott
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Gittan:

En kund på simhallen och ett " kvartsamtal" som jag brukar säga med chefen på hemtjänsten. Det är inte lätt att höja upp sig själv men jag gjorde mitt bästa, ha ha.
Ha en skön kväll och kram på er.

5:e kommentar, skriven , av bi:

Härligt blått vatten ! Inget speciellt har gjorts idag vi hade tänkt gå en promenad men det snöa blåste kallt så innedag fick det bli. Kram min vän 💛

6:e kommentar, skriven , av JoJo:

vad härligt med en promenad :) själv så har jag jobbat och kört ett ben och rumppass på gymmet idag.

sv; ja jag älskar att det går så bra med träningen nu, är så jävla motiverad :D oj, vad bra av dig att du fick in fyra träningspass förra veckan :) jag köper det på fitness kompaniet här i stan och ja det är utan socker. det är sötat med stevia istället :D kram fina du, hoppas din vecka har börjat bra! <3

Kommentera inlägget här :