NIKE pink

publicerat i allmänt, skor;
 
 
NIke är ett favvo märke vad gäller sneakers och inte så konstigt att jag föll för dessa i rosa nu till våren & sköna är dom oxå.
 
Man hittar inte alltid det man vill ha i affärerna oavsett vilken för vissa saker finns bara på nätet tex. Dessa hittade jag inte i affären så fick skicka efter ..
 
Älskar att gå i sneakers för det passar oxå till det mesta och skall man gå långt är dom super, jag har vissa som jag bara tränar i andra jag har som skor liskom.
 
Har du några favort sneakers?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Men guu vilka fina jag gillar oxå rosa fast jag är en svart färg människa, kram !

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vilka fins Nikeskor! Praktiskt att beställa om de inte finns i butikerna. Jag har en del Nikeskor men en del är alltför låga över tårna och då kan jag inte ha dem.
Mitt favoritmärke nu är det amerikanska "scetcher". De bästa sneakers jag haft så lätta och med toppensulor och man kan gå hur långt som helst i dem. Sulan ändrar sig också efter foten. Har två par och ska köpa ett tredje.
I Stockholm är utbudet av sneakers enormt och det är bra för jag kan aldrig skicka efter några och tro att de passar. Mina krossade stortår protesterar .

Svar: God morgon ..Har hört om dom där det finns en butik i stan med bara sådana skall kika in där med ❤ kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Det står mitt namn på dem! Så fina :D

kram

4:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vilken underbar färg det var på dem, fick ett extremt ha-behov nu, haha ;)

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Snygga skor men inte min färg. *L*

Ha en toppendag, hoppas solen lyser hos dig!

Kram

6:e kommentar, skriven , av Carro:

riktigt snygga!

7:e kommentar, skriven , av znogge:

Var hittade du dem? Har letat och letat...

Kram

Svar: Vilka? Jag kan inte se på mobilen vilket inlägg kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :