Rosa kamouflage ...

publicerat i allmänt;
 
Rosa är en av mina favoriter & det tror jag nog att ni vet mkt väl nu och när jag såg dessa så blev jag in love och vips så kom dom hem till mig :) 
 
Älskar ju denna modelen av byxa du hittar den HÄR  det är dubbel storlek S/M & L/XL jag pendlar mellan m och L men jag kände på mig att dom var mindre än normalt så jag tog l/xl och jag hade rätt smala i benen men så snygga.
 
Passar bra med rosa topp eller grå eller vit eller blå bra att kunna ha lite olika topar till :) 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag älskar ju även rosa så dessa föll ju mig i smak. Hoppas allt är bra// kramis

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Cool dessa vill jag ha, såg inte stora ut för att vara L/XL kramar

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Rosa är rätt :D

Kram

4:e kommentar, skriven , av Carro:

supersnygga :D

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Dom såg sköna ut.

Ha en superdag min vän.
Kram

Kommentera inlägget här :