Snabbt beslut ...

publicerat i allmänt;
 
Var i går hos läkaren för att visa mitt ärr och resultat efter min op som jag gjorde för 7 månader sedan, då det inte är bra på en sida så kommer det nu att korrigeras och så snabbt som på måndag redan, bara att välja för sen var det det 28 april.
 
Det hinner jag inte om jag skall kunna bada då vi reser i maj så det var ett snabbt beslut i går, men så får det bli. Skönt att få det gjort o kunna njuta av vår semester sedan.
 
Är redan lite nervös, men så är det alltid. Härligt att få vakna utan klocka och dricka kaffe och ta det lugnt. Jag skall ner & träna eller ta en pw jag får se vad det blir ...
 
Vill ju passa på när solen skiner, men vi kommer ta en promenad sen ändå. 
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att du får göra det innan semestern och ha en fin dag! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Trist att du har besvär efter den förra operationen men å andra sidan är det bra om de kan korrigera det. Jag skulle också vara lite nervös inför ett liknande ingrepp.
För oss blir det att åka hem från Krakow och sedan blir det nog inte så mcyket mer än soffhäng och gå igenom bilder i kväll. Promenade får anstå tills i morgon för nu har vi i ett par dagar fått 12km/dag så träning har vi fått.
Trevlig onsdag!
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Lika bra att få det gjort innan badsäsongen och semestern är här. Hoppas att det blir bra gjort denna gång.

Jag har jobbat och uträttat några ärenden. Lag om spännande men en typisk onsdag.

Kram och ha en fin kväll!

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Vad bra att du beslutade att gå igenom operationen. Det är bättre att göra det så fort som möjligt så man inte behöva oroa sig för länge. Snart ska du till Grekland.....

5:e kommentar, skriven , av Gittan:

Bra att få det gjort, lycka till. Kram.

6:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Men gud så snabbt du fick tid, bra för då är det snabbt över.

Stor kram ♥

Kommentera inlägget här :