Sol & motion ...

publicerat i allmänt;
 
Onsdag morgon och solen strålar & det är mysigt så idag blir det en powerwalk efter att jag varit hos psykologen, igår var det gymmet men jag vill passa på att vara ute så mkt det går när vädret är bra.
 
Blomkålsgratäng skall jag göra idag blev sugen på det igår, vaknade vid 07.50 i morse såg att maken inte var hemma tittade på mobilen om han ringt då han slutar 07.00 men ett missat samtal och samordnaren.
 
Hm vad vill hon?? ringde upp och sa att jag är ledig, hon tog fel på mig och en annan som oxå är inne vissa timmar, men jag sa jag kommer i morgon :) 
 
Nu skall jag dricka upp mitt kaffe måste köra om 30 minuter :) 
 
Njut av dagen alla fina 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad gott med blomkålsgratäng och nu blev jag också sugen på det! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt med sol och visst är det skönt att då passa på att vara ute så mycket som möjligt. DEt ger ju nya krafter på olika sätt.
Önskar dig en fin ledig dag.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Blomkål, som är så gott. Allt med kål är gott!
Vad duktig du är att träna och det blir roligare i vackert väder! Kram 💜

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Visst är det härligt när solen visar sig :D Blomkål är väldigt gott men det var ganska så länge sedan vi hade det. Dock åt jag friterad blomkål på jobbet och det var vansinnigt gott. Fast förmodligen inte lika nyttigt...

Kram

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Blomkålsgratäng är ju vansinnigt gott men bara jag som äter det i familjen så det händer typ aldrig att jag gör det längre,ha en fin dag,kram

Kommentera inlägget här :