Bubbelgum rosa ...

publicerat i allmänt, kläder;
 
Gick förbi på hm och denna t shirt föll mig i smaken direkt, åh min rosa färg så snyggt till både jeans och vita jeans :) 
 
Volanger är ju såå inne just nu och priset var helt ok oxå, jag tycker hm har blivit mkt bättre än det var förr & dem har ett stort utbud av allt möjligt..
 
Jag tycker om t shirts till vardags och även i går kom det med en hem med text framtill men lite ljusare rosa ...
Jag har hittat en hel del på hm inför sommaren ...
 
Shorts hde jag sen förra sommaren som inte är använda, har nog bara köpt på mig ett par i år ..
 
Vad shoppar du helst?
 
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Lite olika. Jag gillar, som du, rosa och volanger är fint.
Just idag gjorde jag fina kap på rea. Jag köper gärna klänningar. Använder det som kyrkvärd och på Vasa orden festerna. Annars är jag en långärmat person, frusen, ju.

Lördagskram 💓

2:a kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Jeans och gympaskor är ju jag, men visst är det kul att klä sig fin nån gång också. Ha en skön söndag. Kram.

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag förstår att du blev nöjd med den rosa topen! Kram

Kommentera inlägget här :