Den behövs ...

publicerat i allmänt;
 
Gårdagen blev det till kvällsmat kvarg med gubbar & blåbär mums fillibabba säger jag bara, kvällen blev maken inringd att jobba extra natt så jag pysslade hemma pratade med min väninna i tel.
 
Vi har alltid något att prata om, så kollade jag min serie sen hoppade jag i säng i tid och läste ...idag är jag ledig & det är behövligt jag tänkte ta en powerwalk vilket jag inte gjort på ett bra tag.
 
Men det kommer att tas upp nu när jag börjar jobba normala tider igen, vi köpte lite pelagoner igår som skall planteras på framsidan ..sen sitter jag & kollar upp växter som kan trivas på balkongen i våra nya korg krukor ..
 
Skall få till den där myskänslan när man är på balkongen :) kommer med bilder sen när allt är klart :) 
 
Pysslar du om ute platsen? 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att du ska göra iordning på balkongen och blommor gör så mycket. <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jag tycker om att ha det fint både på balkongen hemma i Stockholm och på uteplatsen här i Spanien. Men hemma är det svårt med växter sommartid för det är ett söderläge och sol från tidig morgon till sen kväll. (Om den nu lyser.)
I Spanien har vi hjälp med vattning när vi inte är här och en del blommor har vi, men vore vi här mer sulle vi ha än fler.
Roligt att göra dte fint tycker jag också.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Såklart piffar lite blommor upp þillvaron. Pelargoner är tåliga blommor och petunior. Älskar växter och blommor omkring mig. I Spanien får tänka på hur tåliga de blommor man köper verkligen klarar av hettan. Vi har bevatyni g till mesta=) kram på dig

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Skulle vilja pyssla om, men intresset är svalt.

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Har inte hunnit komma igång än men visst är det mysigt att göra fint där.

Kram

Kommentera inlägget här :