Det var varmt vill jag lova ...

publicerat i Allmänt, allmänt;

Gårdagen var vi ute o körde bil hela dagen & fick se mycket vi hade som mål att köra till varma källorna och här sitter jag där vattnet rinner ner och det gick inte att röra det för det var kokhett...


Men så skönt när det blandas med det kalla vattnet när jag satt där så du k jag syn på en STOR brännmanet o jag fick väl fart att ta mig upp ha ha 

Maken tog en bräda shasade undan den och jag vågade inte hoppa upp på stenarna i snabb fart då vissa var så hala. 

Det är rätt så fascinerande att se hur det kommer ut o är så varmt där låg folk i kokheta hålor. Dem är säkert vana, jag kunde inte stick ner foten för jag brände mig. 

Men en skön upplevelse som följer med mig för alltid så klart...

Har du badat i varma källor? 

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Visst kan det var skönt med varma källor. Men en manet där var ju inte det man önskade.
Har testat varma källor i Turkiet och i Kina men där var det behaglig temperatur och man brände sig inte.

Roligt med en biltur för det är alltid trevligt att se sig omkring och fint att kunna stanna där man vill.
Önskar er en fin fredag.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

nej, det har jag aldrig gjort men det låter mysigt och spännande! Härligt att köra runt så som ni gör.

Kram

3:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Nej det har jag inte men låter mysigt ♡ kram

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fina Eva!😚
Kram
Viveka

Kommentera inlägget här :