En dagens outfit

publicerat i allmänt;
 
En gårdagens outfit bjuder jag på  är det vår så är det även om jag fick ha en kofta under för att inte frysa, är ju svag för grönt så detta är min andra gröna jacka i vår ..
 
Dagen har känts konstig för både måndag men ändå söndags känsla men solen har varit framme så jag tycker det är glädjande ...
 
Haft fullt upp sen jag kom hem från jobb och nu sitter jag i soffan och bara kollar tv, varit i solen sen jag kom hem & det käns i ansiktet :) 
 
Så är bara inne en liten sväng här ville önska er en fin kväll  & 1 maj 
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Önskar dig det samma :D

Kram och ha det gott i soffan!

2:a kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Men så vårigt och härligt!

3:e kommentar, skriven , av Comsi Comsa:


Snygging! :) Tycker koftan var en viktig del i outfiten, jättesnyggt!

Kram ♥

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Skönt det blivit varmt, önskar dig detsamma!

5:e kommentar, skriven , av JoJo:

men snygging!! :D jag gillar din outfit!! kramar <3

6:e kommentar, skriven , av Natalia Richardson:

Älskar din väska,kram.

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas Tisdagen började bra för dig och att den flyter på smidigt.

Kram

8:e kommentar, skriven , av bi:

Alltid snyggt klädd koftan skitsnygg, kram till dig 💛

9:e kommentar, skriven , av Sari-Anne:

MEN sååå Snygg Du är!

Svar: Oj tack snälla kul å se dig :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :