Ett jäkla besked!!

publicerat i allmänt;
 
Orkade inte ens se på röstningen av mello så jag bad maken skicka ett sms när han åkte till jobb i morse för att berätta för mig, dock var det den låten jag tyckte minst om, jag hörde inte ens vad han sjöng..
 
Men men smaken är som baken så är det ju. Kanske dax att lägga ner det programmet läste jag i en tidning. Söndagen är kommen och skönt att få vakna i lugn o ro.
 
I dag skall jag bli hämtad av en kollega sen skall vi vidare hem till en annan tjej och ta lite ost & rosè även en söndag, behöver ju inte vara någon särkild dag för et i min värld.
 
Skratta och ha trevligt & tur med vädret har vi ju det ser jag redan. Då har jag 4 dagar kvar att jobba innan vi reser :) 
 
Vad skall du hitta på denna söndag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag ser varken mello eller eurovision.
Tycker att det blivit en jäkla cirkus jag inte har tålamod för.
Låter som du får en mysig dag.
Ost och rosé låter gott.

Ha det fint!
Kram

2:a kommentar, skriven , av Veiken:

Underbart för er att det snart är dags för lite varmare vindar. Här är vi inte bortskämda med det! Kram

3:e kommentar, skriven , av Kolonilotta:

Visst var det svårt att höra vad han sjöng? :/
Vi såg bara slutet eftersom vi var och såg Joe Labero. Så mycket bättre än eurovision! :)
Här blir det nog också ost och bubbel ikväll! :)
Ha det fint!
Kram

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Kamma och bada en hund så jag har att göra!

Trevlig söndag!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag stängde av ESC efter 30 minuter. Så trist! Orkade inte ens ta reda på vem som vann elädet. Men kan tänka mig att Robin Bengtsson i alla fall kunde pigga upp det hela.

Vilken trevlig söndag det blir! Här finns just nu inga direkta planer, men de kommer efeter hand.
Önskar dig en fin söndag!
Kram!

6:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jag tycker också att vinnarlåten var tråkig. Ha en fortsatt fin dag och vad gott med rosé! <3 Kramis

7:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Haha håller med dig den låter var kass och många andra för den delen,orkade inte heller se hela röstning när Portugal drog iväg med poängen stängde jag av o la mig:)mysigt med rosé o vänner ,kramis

8:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Det är ett så sjukt tråkigt program numera. Dåliga låtar och så kostar det en vansinnig massa pengar. Ändå känner man sig tvungen att titta!

Kommentera inlägget här :