Frusen

publicerat i allmänt;
 
Ja i går innan solen kom fram på balkongen så frös jag och fick ta på mig en luvtröja, men sen när solen kom fram så kunde jag ta av mig den & sitta i min tröja ..
 
Tror oxå att det kommer havsbris som gör att det blir lite kyligare ibland när det ligger på mot husen här. Men det är skönt och jag har filt för just balkongen om det behövs.
 
Men idag är det måndag & bara några dagar kvar tills vi reser iväg, skall hämta upp resväskorna ta fram det som skall med, växla pengar ...
 
Mammografi står på agendan i veckan och dit måste jag gå :) 
 
Kram å fin dag <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Mammografi vill man inte missa! Vinden är sval än och i skuggan är det inte särskilt varmt!

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Mammografin är viktig så den hoppar man inte över.

Kram och ha en bra dag!

3:e kommentar, skriven , av bi:

Blåser det fryser man mera konstigt nog men så skönt för ďig å maken åka till värmen snart, ha en fin kväll fina du 💛

Kommentera inlägget här :