Hoppas få se mer .....

publicerat i allmänt;

 
Hade ju hoppats att se solen nu på morgonen men nja inte så mkt & jag hoppas det ändrar sig, för det var ju utlovat sol & fina grader ..
 
Men nu njuter jag av mitt kaffe och tv4 vaknade upp vid 07.30 lika bra att gå upp. Maken jobbar men jag kan sysselsätta mig själv. 
 
Kanske får jag besök under dagen, av barnbarnen, invigde våra nya balkongmöbler & japp jag njöt fullt ut ...kunde ha somnat där ute oxå he he 
 
Nu har jag påbörjat nedräkning till första resan & i går blev det bestämt även för en weekend resa i juli var? ja det kommer sen ...
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Här är ingen sol i alla fall.
Dock inget snöoväder så det är ju positivt.
Har en oplanerad dag framför mig så den får bli som den blir.

Kram och ha det bäst!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att du ska snart resa och ha en fin dag! <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vad skönt att nerräkningen till resan börjat. Tiden går fort. Strålande sol och inte ett moln, dessutom +15 grader nu och varmare blir det. Tog en andra kopp kaffe på balkongen och fint att se alla båtar som kommer genom slussen och ska ut till helgen.
Mysigt med de nya balkongmöblerna och att sitta dä roch njuta.
Trevligt med din dotter och barnbarn på besök.
Önskar dig en fon lördag.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så mysigt med en weekendresa att se fram emot. Här kämpar solen men det går så där...

Kram

5:e kommentar, skriven , av Sussi:

Det är så härligt att ha lite resor inplanerade. Man mår bra att ha lite att längta till :)
Sv. Vi åker med 2 vänner
Kram

Svar: Nice vilket resebolag? Kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :