I paketet ....

publicerat i allmänt;
 
Ja vi var & Hämtade ett paket i går och i det var en tadaaaaa en ny mobil samsung galaxy s8+ så nu blir det att lära mig en ny mibil igen vilket är både skoj och intressant ...
 
Skal & så är ett måste så även försäkring första året, sen kan det kvitta liksom, detta är ett inställt inlägg för jag är ju på jobbet denna tiden ...
 
Men det är fredag & det är skönt dock jobbar maken slutar i rimlig tid, och i kväll är dert final i lets dance ...
 
Vem håller du på?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

så spännande med ny leksak:) skulle också behöva en ny mobil min känns gammal o tråkig) kramar och ha en fin dag

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Ny telefon är alltid roligt! Och visst tar det ett tag att lära sig det nya, men när det är nytt känns det extra kul-
Vad gäller Let´s Dance så tycker jag båda är bra, men jag hopas på Anja.
Kram och trevlig fredag.

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Extra försäkring tar jag aldrig, har ju hemförsäkringen. Tror jag missar Let´s Dance, men håller nog Anja lite högre än Jesper!

4:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Så kul! Behöver med ny 30 år är den nu. Trevlig helg

5:e kommentar, skriven , av znogge:

Grattis till nya telefonen! Hoppas ni ska trivas bra tillsammans. Jag har bara hört Robin Bengtssons låt så jag vet inte vem jag hejar på. Morgondagen får utvisa det...

Ha en bra fredag!

Kommentera inlägget här :